Uitgaan - Reisverslag uit Caïro, Egypte van Jorien Zoetemelk - WaarBenJij.nu Uitgaan - Reisverslag uit Caïro, Egypte van Jorien Zoetemelk - WaarBenJij.nu

Uitgaan

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jorien

24 Juni 2005 | Egypte, Caïro

Gisteren zijn we gaan kijken of er een leuke club in Cairo was. We hadden aan de badmeesters gevraagd of ze een leuk adresje hadden. We kregen er 2. We namen een taxi. We vroegen die man of hij wist waar het was. Hij zei van wel maar ging het voor de zekerheid nog maar een keertje vragen. Na een half uur in de taxi rond gereden te hebben ging hij het nog maar een keertje bragen. Na een uur en vijf keer vragen waren we er nog niet. Hij zetten ons af bij een jazzclub. Daar wilde we niet in. Nog een laatse keer vragen en we bleken er heel dichtbij te zijn.
Toen we eindelijk bij club White waren bleek dat het er al aardig druk was. Er waren veel jongens en die waren allemaal aan het dansen. Naarmate de avond vorderde werd het steeds warmer en we waren nat van het zweet. Het was er echt heel erg warm. Om 2 uur ging het licht aan.
Maar we hebben lekker gedanst en het was een geslaagde avond. Met de taxi terug waren we binnen 20 minuten weer thuis.