Dreamland - Reisverslag uit Caïro, Egypte van Jorien Zoetemelk - WaarBenJij.nu Dreamland - Reisverslag uit Caïro, Egypte van Jorien Zoetemelk - WaarBenJij.nu

Dreamland

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jorien

27 Juli 2005 | Egypte, Caïro

Sávonds na de pedicure/ manicure zijn we naar Dreampark gegaan. Dit is onderdeel van Dreamland. Waar ook de golfbaan is.
Totaal waren we met 17 mensen. Alle dutch instructors min Kirsten, lifeguards, zwemmers en familie van iedereen. We gingen met een schoolbusje en 1 auto. 7 uur vertrokken we vanuit de school. Ik zat eerst achterin de bus maar het was echt heel erg vol. Dus ben ik uit het raam geklommen en lekker in de auto gaan zitten. In de auto werd alleen maar arabisch gepraat. Heel irritant als je er niets van snapt. Ik ging de hele tijd stemmen dat ze engels moesten praten maar niemand stemde mee.
Je moest 40 pond entree betalen voor het park. Daarbij moest je voor 3 attracties extra geld betalen. We begonnen met een wild water baan. Je stapte in de boot ging omhoog en ging weer naar beneden. We zaten met zijn alle in een bootje. Omdat we topzwaar waren splashte het water alle kanten uit. We waren zeiknat. Toen we uit de boot kwamen moesten we nog een brug over. Karim trok mij naar het midden van de brug toen er een nieuwe boot aankwam. Deze was ook zwaar. De andere bleven op de trap wachten. Karim en ik waren helemaal niet nat. Maar iedereen die op de trap had staan wachten was doorweekt!!hahaha

Daarna hebben we nog een paar attracties gedaan. Ik niet want ik was nog een beetje ziek. Maar ik moest en zou in de achtbaan. Toen ik daaruit kwam was ik nog veel misselijker. Na een aantal ridje was iedereen misselijk. In Nederland moet je vaak een uur wachten op een attractie. Hier hoefde dat dus niet. Binnen 5 minuten was je al weer aan de beurt.
Om twaalf uur gingen we met zijn allen in de botsauto's/ Eigenlijk was het al gesloten maar die man maakte voor ons een uitzondering. Echt gaaf. Na dit ritje gingen ze nog even wat te eten halen en naar huis.

In de bus terug was iedereen helemaal moe.. en lagen we al bijna te slapen!!! Snel naar huis en op naar de laaste lesdag..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Egypte, Caïro

Jorien
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 10673

Voorgaande reizen:

10 Juni 2005 - 23 Juli 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: