Pedicure/ Manicure - Reisverslag uit Caïro, Egypte van Jorien Zoetemelk - WaarBenJij.nu Pedicure/ Manicure - Reisverslag uit Caïro, Egypte van Jorien Zoetemelk - WaarBenJij.nu

Pedicure/ Manicure

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jorien

27 Juli 2005 | Egypte, Caïro

Woensdag gingen Kirsten Leslie en ik naar de pedicure. Samen met Shereen gingen we naar road 9. Helemaal achteraf in een steegje zat de pedicure. Normaal zouden we niet z on steegje in gaan.

Kirsten zou eigenlijk als eerste gaan maar had een snee in haar voet. Zij moet speciaal water hebben dus ging ik als eerste. Ik werd in een stoel gezet met een maggagestoel en mijn voeten in een badje met water.

Eerst werden mijn handen gedaan en daarna deed een man mijn voeten. Het kietelde wel hoor!! Eerst moest ik kiezen of ik mijn nagels rond of vierkant wilde. Ik koos voor rond. Daarna moest ik een nagellakje kiezen. Ik koos voor naturel. Nadat ik klaar was waren Kirsten en Leslie aan de beurt. Zij namen een wit randje op de nagels. Daar was ik een beejte jaloers op. Ik vroeg of ze die van mij ook niet zo wilde doen. Nadat ze met de meiden klaar was deed ze mijn nagels opnieuw.

Toen we naar huis gingen, bleek dat we onze sportschoenen niet aan mochten. Gelukkig had ik mijn slippers in mijn tas. Kirsten en maaike hadden geen slippers bij zich. Toen bleek dat mijn nagels al droog waren dus ik kon mijn schoenen aan. Kirsten droeg mijn slippers en Leslie ging eigenwijs met haar blote voeten over straat. Wel een beetje zielig voor die man die zoveel aandacht aan haar voeten heeft besteed. Het was echt heel erg leuk die manicure/ pedicure maar ik had mijn nagels al binnen een dag verpest. Beetje zonde.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Egypte, Caïro

Jorien
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 10682

Voorgaande reizen:

10 Juni 2005 - 23 Juli 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: