Veilig weer thuis!! - Reisverslag uit Caïro, Egypte van Jorien Zoetemelk - WaarBenJij.nu Veilig weer thuis!! - Reisverslag uit Caïro, Egypte van Jorien Zoetemelk - WaarBenJij.nu

Veilig weer thuis!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jorien

27 Juli 2005 | Egypte, Caïro

Zaterdag aangekomen op schiphol. Veilig. De telefoon stond roodgloeiend van allemaal mensen die ongerust waren. Gelukkig hebben we heel veel lol gehad en niets gemerkt van de aanslagen in sharm el sheik.

Dit is het einde van al mijn verhalen in Egypte.Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Ik ben nu druk bezig mijn foto's allemaal uit te zoeken. Ik heb meer dan 600 foto's gemaakt. Daar komen ook nog de foto's bij van alle andere mensen.

Galas!!!Einde van de Egypte trip

  • 27 Juli 2005 - 14:15

    Anne:

    Ben blij dat je idd weer heelhuids thuis bent en dat je t naar je zin hebt gehad! Het was erg leuk om al je verhalen te lezen, ben ik toch nog een beetje op vakantie geweest! hahahaha,tot gauw!

  • 31 Juli 2005 - 15:43

    Mariska:

    Hey Pizza,
    gelukkig dat alles zo goed is gegaan en dat je het zo goed naar je zin hebt gehad. Vond het erg leuk om al je berichtjes te lezen.
    Heel veel plezier op vakantie geniet ervan want daarna moet je ook qua trainen weer aan de bak.

    Groetjes Maris

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Egypte, Caïro

Jorien
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 633
Totaal aantal bezoekers 10678

Voorgaande reizen:

10 Juni 2005 - 23 Juli 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: