Laatste les dag en stappen - Reisverslag uit Caïro, Egypte van Jorien Zoetemelk - WaarBenJij.nu Laatste les dag en stappen - Reisverslag uit Caïro, Egypte van Jorien Zoetemelk - WaarBenJij.nu

Laatste les dag en stappen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jorien

27 Juli 2005 | Egypte, Caïro

Arg de allerlaatste lesdag!!! Ik wil nog helemaal niet naar huis!!

Donderdag -> Afscheid kids/Nawal & Stappen
De allerlaatste lesdag .. We hadden leuke dingen gepland, watergevecht en in de middag hadden we weer de afsluiting van de daycampers in het zwembad! De dag ging zo snel voorbij, alle kids hadden het heel erg naar hun zin en vonden het jammer dat het afgelopen was. Tijdens de afsluiting in het zwembad hadden we met onze groep nog de zangwedstrijd gewonnen, dus kregen een lekker ijsje aan het einde! De kids kwamen helemaal knuffelen en vragen of we volgend jaar weer terug kwamen.. Echt jammer en wel een beetje sad omdat je weet dat je ze nooit meer ziet! Om drie uur kwamen we nog allemaal even bijelkaar; Mirjan, Simone, Tessa, Jasmine, Fayaz, Arno, Maaike, Kirsten, Jorien, Nawal en ik. Na deze dag zagen we elkaar ook niet meer (uitgezonderd NLs natuurlijk).. Wel gek dat we zes weken samenhebben gewerkt en dan afscheid moeten nemen. We hebben nog met z'n vijven aan Nawal een ketting gegeven om haar te bedanken voor alles wat ze voor ons heeft gedaan afgelopen weken. Iedereen nog een knuffel gegeven en e-mailadressen uitgewisseld! Een aantal van de Canadezen zitten er nu nog.. die hadden van de voren aangegeven dat ze langer wilden blijven dan de zes weken! (Wij koeien hadden dat natuurlijk weer niet gedaan)..
Na al het afscheid zijn we nog even naar het zwembad gegaan, waar we nog een beetje in de zon hebben gelegen (nog steeds niet genoeg voor een zwart resultaat).. Daarna naar huis gegaan!
Rond acht uur werden Leslie en ik opgehaald door Rana, we gingen naar een BBQ in het zwembad. Deze BBQ was eigenlijk bedoeld voor de zwemmers, maar wij waren ook uitgenodigd! Eerst hebben we nog een uurtje lekker gesprongen van de duiksplank en gezwommen (lekker in het donker, want het is hier al om 20.00 al donker)! Daarna lekker kip gegeten en salade... mm~! Rond tien uur weer naar huis -> omkleden om te stappen..
00.30 werden we opgehaald om naar After Eight te gaan.. We hebben hier weer lekker heel de avond gedanst en gek gedaan! Was echt heel erg leuk.. Wil echt nog niet naar huis ;(.. bah!